sábado, marzo 12, 2011

Who didn´t?


" A few years ago I got really into eating a low-carb diet. Who didnt? Goodness knows, no good is going to come from a bowl of pasta. And bread? I would shun it at restaurants, waving my hand at the basket, asking them to please take away that devil food. And I lost weight. And i felt better. Because, really, a mufin is just a toned-down cupcake and dont let anyone tell you differently. "

Extraído del libro "he's just not that into you" con Liz Tuccillo. Este párrafo me encanta porque en realidad es así como me siento, yo amante de las pastas, pizzas y muffins, vienen a mi mente, me da mucha risa pero me sirve también, espero. Por ahora va bien, aunque me acabo de comer un lasgana que de haber sabido las calorías que contenía, más de las que seguro he comido toda la semana! no lo hubiera hecho, ahora lo compensaré en lo que resta del fin, ni modo :/

0 comentarios: