sábado, septiembre 16, 2006

try to improve my life



I've had so many lives
Since I was a child
And I realise
How many times I've died
I'm not that kind of guy
Sometimes I feel shy
I think I can fly
Closer to the sky
No one's telling you how to live your life
But it's a setup until you're fed up
This world is not so kind
People trap your mind
It's so hard to find
Someone to admire
I sleep much better at night
I feel closer to the light
Now I'm gonna try
To improve my life
No one's telling you how to live your life
But it's a setup until you're fed up
It's no good when you're misunderstood
But why should I care
What the world thinks of me
Won't let a stranger
Give me a social disease
Nobody, nobody knows me
Nobody knows me
Nobody knows me
Like you know me
Nobody knows me
Nobody knows me
Nobody knows me
Like you know me
No one's telling you how to live my life
But it's a setup, and I'm just fed up
It's no good when you're misunderstood
But why should I care
What the world thinks of me
Won't let a stranger
Give me a social disease

I don't waste my time

I, I sleep much better at night
I feel closer to the light
Now I'm gonna try
To improve my life
Nobody, nobody, nobody, nobody knows me

-Esta canción la puedo escuchar un millón de veces, me encanta y pues más aún si es de Madonna, mi máximo y de best of the best. La coreografía que pusieron en este concierto me facina. Y antes de morirme TENGO que ir a uno de sus conciertos. En sí sus conciertos creo que mejoran cada vez más. Ví uno de la gira que esta realizando ahora y esta super! Es sabido que muchas de las canciones me voy primero que nada por la letra que refleja algo de mi pensar y persona, y está tiene todo, me gusta la letra, la música (aunque la original esta so-so, mejoró mil veces en la versión del concierto) y la coreografía.

0 comentarios: